bademomm Sizden sonra kendimi kontrol ettim sanki bacak aramdaki damarlar şişmiş gibi.33+6 yım ağırlaştım ayaklarım şişiyor biraz fazla ayakta kalıp yürüyünce.Ama sanırım varis de oluştu :( Benim ilk gebeliğim umarım sorun olmaz.
Çok ayakta kalmamak gerekiyor ,çok soğuk değil de ılık su ile yıkamak, ayakları hafif yüksekte tutmak öneriliyor ama vajinal variste ne derece işe yarar bilmiyorum.