belginysf Kabız olmamak için yediklerime çok dikkat ediyorum. Ama en ufak bir kaçamakta tekrarlıyor. çok sıkıldım. benim gibi çeken var mı?
mLcLk belginysf en başından beri hem de 🙄 ne yaparsam yapayım çözüm de olmadı 😓 doktor kontrolünde ilaç kullanıyorum artık bir tek o beni rahatlatıyor 🙏🏼 Siz de doktorunuza danışın mutlaka fikir verecektir. Çok geçmiş olsun 😇🙏🏼
Calasun belginysf 😤 dikkat ediyorum az yiyorum siviyi bol tuketiyorum nafile catlicam diye korkuyorum bazen🙄 ben ictigim vitaminlere bagliyorum yada icmek istemedigim icin bilmiyorum doktorada soyledim ilaclari degistirdi kabizlikla alakali birsey vermedi😔
Usakli64 Bende de var ikinmak yasak wc de bazen uzun sure bekliyorum. Bol sivi tuketiyorum ama nafile
belginysf ya bu durum hamilelik bitene kadar devam mı edecek. demir hapını korkumdan içemiyorum. yerine pekmez içiyorum. kan sayımı ve şeker testi yapılacak. durum iyi çıkarsa pekmeze devam ederim. bol sıvı tüketiyorum. az yiyorum. ama tekrarlıyor. çözüm bulan varsa yazsın lütfen.
Calasun belginysf evet içiyorum ama doktoruma bunu söyledim😔 markasını değiştirdi yeni tahlillerim yapıldı kanım düşük😓