Annesininportakali53 Leyla15854 tahmini dogum 5 Aralık 23+2 haftaligiz bir haftada önden gidiyoruz hep💜 çok şükür hersey yolunda hatta davul gibi bir göbeğim ve kızımın sert tekmeleri olmasa hamile olduğumu unutacam sağlıkla kavuşalım inşallah 🎀
Leyla15854 Annesininportakali53 ne güzel ben arada hafif hissediyorum o kadar 🤭 cok nadirde olsa.. saglikli olsunlarda 😍
Hayattumutt 18 haftalığız,Aralık sonu gibi olur sanırım,yatak istiharatim var ve lekelenme ve kanama,umarım geçer artık…
_edakrsu22 Meliha09 merhaba birşey soracağım ben 19+3 günluk hamileyim bana doktorum 10 aralıktan sonra doğum olabilir dedi ama 1 Ocak gibide duruyor dedi siz nasıl 23 Aralık oluyor doktor mu söyledi net tarihî
Meliha09 _edakrsu22 yok canım hayır ben kendim tam kırk haftalığa denk getirdim ama benimde önceden olcak sanırım çünkü ben sezeryan istiyorum
M-r-ve _edakrsu22 bende anlamadım bu işi 19+2yim bende ve nette ki hesaplamada 3-4ocak görünüyor sizin nasıl aralık 😅😅
_edakrsu22 M-r-ve tahmini doğum tarihim 1 Ocak uygulamaya göre falan ama doktorumda 10 aralıktan sonra bekliyoruz bebeklerin yüzde 5 sadece gününde doğar dedi hani 10 aralıktan sonra hazırlığını yap anlamında dedi normalde en geç 1 Ocak yani 🙂
Ebrarabla_06 Leyla15854 bu ay oldu halen kusma bulantı yemeklerden tiksinme devam ediyor bende 26+6 haftalık hamileyim tahminen 5 veya 6 Aralık gibi doğum görünüyor
B1174 Ah bende 1 aydır anca rahatım 27 olucaz yarın 3. Trimester 1. Nin aynısı diyorlar öyle olmaz inşallah güzel biter korkutuyo bu durum beni