doğumuma 2 hafta kaldı ve gümüş kapağı doğumdan önce denemek için bir gece taktım (yaklaşık 5-6 saat) sabah göğüsümden çıkarmaya çalışırken resmen kapak göğüs ucumu vakumlamış.çekerek çıkardım.bunun olması gerekeni bu mu?göğüs kalıbımda 85b.90 üstü olsa kapak küçük geldi diycem ama fikri olan var mı?olması gereken böyle vakumlanması mı gümüş kapakta