Kızlar hamilelikten önce yüksek tansiyonum vardı ilaç kullanıyordum hamile olduğumu öğrenince ilacı bıraktık çok şükür tansiyonum düşüktü hep fakat doktorum 3 aydan sonfa farklı ilaca başlayalım dedi aranızda gebelikte tansiyon ilacı kullanan varmiydi