fatmanurr41 Kızlar erken doğum riskim var 35/36. Haftalarda doğum yapan var mı? Kübeze girdi mi kaç kilo oldu? Süreç nasıl geçti?
Princessmom fatmanurr41 36 haftada kızım doğdu küveze girmedi 2600 doğdu. Bir sorun flan yoktu herşey normal gitti
EdaNurOzcan fatmanurr41 ben şuan 33+4 hastanede yatıyorum sancım çıktı rabbim herkeze yardımcısı olsun bizde 36 karı görsek çok iyi olcak bakalım nasip
Gulays Tugba3444 2 kg geçmiş olan bebeklerde kuvoz riski pek olmaz ama korkma tabi başka bir sağlık sorunu olmazsa ama yinede evrene iyi bir mesaj yolla korkun olmasın benim doğumum 36 da olcak
KbrErr 8 temmuz da 35+4 de normal doğum yaptim. 2820 gr dogdu bebeğim. 2.dogumum. Kuvözde kalmadı. Sarılığı dışında herhangi bir sıkıntımız yok çok sükür. Sarılığımiz da takipte, sık sık emziriyorum.
fatmanurr41 KbrErr maşallah ne güzel Rabbim hepimizin evlatlarını sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin