Yagmramzn canım bebeğin gelişimi güzel demek oluyo ama doktorlar bir hafta geri veya ileri olması bir şey ifade etmiyor cihazların yanılma payıda olabilir diyo o yüzden esas aldıkları şey son adet tarihi sen şimdilik sevinebilirsin geri degilde ileri oldugu için ama hamileliginin haftasını sat a göre hesapla ☺️