Yahsialeyna benim adetim gecikmesine rağmen idrarda çıkmadı hiç kan verdim beta 14 ile öğrendim vajinadan göründü kese bayramdan sonra gel dedi doktor 10 gün oldu gittim kese karından görünmedi kan ver dedi en son 2428 di bi verdim 2014 çıktı şok oldum yolk kesesi falan da vardı onun öncesi 17 haftalık kayıp bir de bu çok kötü oldum neyse inanmadım doktor dedi bekleyelim kanaman olmazsa kürtaj kalacaksın acile gittim akşam duramadım tekrar kan verdim 1499 dedim tamam düşecek sonra acil kadın doğuma gittim kese gelişmemiş parçalanmış Rahime ilerliyor kendin düşürürsün dedi iki gün sonra düştü 😞 gittim içim temizlenmiş çok şükür bende anneler günü düşük yaptım 🥲😞