Kızlar 31+1 haftalik hamileyim. Ve hamileligim.boyuncs hic ilac kullanmadim. Çünkü unuttum🤦🥲 gerçekten her gun mu demeyin her gun unuttum🥲zaten asiri derece b12 eksikligim var ve 10 aylik oglumun pesinde kosmaktan ev isinin pesinde kosmaktan unutuyorm alarm kuruyorum onu da o an oglan uyuyorsa isim varsa elimde erteliyorum sonra geri unutuyorum🥲zaten decavit igreeennncc bir ilac Allahim kirmadan asla içemiyorum 🤦şu damla seklinde kullandigimiz d vitaminini kacinci aya kadar kullaniyorduk? Zaten bir decavit kullaniliyordu demi kacinci aylara kadardi onu bile unuttum🤦siz duzenli iciyor musunuz ? Cok zarari olur mu bu saatten sonra icsem faydasi olmaz mi🤦