tarcinnnn Kızlar, çalışanlar olarak doğum sonrası haklarımız neler biliyor musunuz? Süt parası doğum parası ve emzirme parası falan yazıyor ama kafam çok karıştı.
EmineDefneGokce tarcinnnn benim eşim beni sigortalı yaptı doğru anladıysam 12 bin TL para alıcam doğumdan sonra
Mom_brls tarcinnnn bende yeni doğum yaptım sigorta parası dışında 301 TL emzirme ödeneği yatıyor birde bulunduğunuz ilçede ki sosyal yardıma doğum yaptığınız kağıtla gittiğinizde ilk bebeğe 300 2. Bebeğe 400 3. Bebeğe 600 TL doğum yardımı yapılıyor bunları e devletten takibini yapabilirsiniz.
tarcinnnn EmineDefneGokce yok o rapor parası onu biliyorum ama bu ödenekler sanırsam onun dışındaymış
tarcinnnn Mom_brls emzirme ödeneği tek seferlik mi yoksa bir kaç ay mı yatıyor acaba? Bir bilginiz var mı o konuda? Bir de sadece sosyal yardımdan mı oluyor internetten başvuru yok mu acaba
Mom_brls tarcinnnn emzirme ödeneği ve sosyal yardımın verdiği ödenekler tek seferlik. Emzirme ödeneği için 170 arayıp başvuru yapılıyor ama sosyal yardıma gitmeniz gerekiyor