Mervemrah hiç korkutma kendini bende 3 tane düşük bir Doğum yaptım oğlumda keseyi gördüğümüz andan itibaren Doğuma kadar hergün kan sulandırıcı iğne yaptım şuan yine hamileyim allah nasip ederse 6+5 günlük iğneye devam 😊 bu arada ben de afyonluyum ama İstanbul’da yaşıyorum