Ben de kaka gibi akıntı gelmişti o gece doğuma aldılar nasıl oldu anlamadım ne sancım ne ağrım ne de herhangi bir belirtim vardı..doktorum 40 lı haftalara kadar bekleme demişti 40. Haftada oldu ama kaka yememiş sadece yapmış..Az yerse ultrasondan anlaşılmıyormuş zaten