ebrum1 Selam hanımlar bir grip soğuk algınlığı yaşıyorum ki sormayın sizde yaşadınız mı neler yaptınız birde bulantım öyle çok olmuyor çok şükür ki bulantın yoksa erkek diolar doğru mu cevaplarsanız sevinirim iyi akşamlar
umyahsen ebrum1 doğruluk payı olduğunu pek düşünmüyorum bnmde bu hamileliğimde bulantım olmadı ve kızım olacak hayırlısıyla 🤗 ilk erkek demişlerdi iki hafta sonra kız dedi doktorum.
Sarahh ebrum1 1 kızım var şimdide oğluma hamileyim, ikisindede mide bulantım oldu hergün nerdeyse kusuyordum .
Mirdemir ebrum1 böyle bir inanış var ama bence yanlış 🤭 hiç bulantım olmadı şükür 25. Haftadayım kızım olacak inşallah ve karnımda top gibi öyle yaygın bir karnım da yok batıl inançlar bunlar kesinlikle 🥰
Mirdemir ebrum1 aa bu arada iki veya üç kere ağır grip geçirdim hatta bi tanesini yeni atlattım çok ağrın oluyorsa başın veya vücudun parol güzel kesiyor ağrıyı onun dışında limonlu ballı su kaynatıp içiyordum boğazımı yumuşatıyordu o da başka bir şey yapamıyordum 🥹
Alisa015 ebrum1 alakası yok rahimde bile en kötü durumlar kız olacağı anlamına geliyor ne kadar kötü bi durum 😪
minikturtam1 ebrum1 biz nasipse oğlumuzu bekliyoruz. 5 aylik olduk. Hic mide bulantisi vs. Yaşamadım. En korktugum seydi,cünku normaldede midemde sorunum var. Ama cok sükur bulantim hic olmadı.
Melekozkan41 ebrum1 ben katılmıyorum benimde oğlum olucak Allah nasip ederse çok defa ama çok defa mide bulantısı çektim ve hala ara sıra cekiyorum
eslemesila ebrum1 3 kızım oldu bir defa kusmadim ama bu seferki erkek 19 haftaya kadar kusmaktan mahvoldum bence kesinlikle alakası yok kişinin bünyesinde alakalı bence
Edau9 ebrum1 Ben ona inanmıyorum yaa.Kuzenim doğuma kadar kustu oğlu oldu😁Herkeste farklı bir belirti oluyor bence.Her hamilelik kendine özel 🌼🧡
Marazin_annesi ebrum1 bulantiyla hiç alakası yok ilk hamileligimdede üc boyunca kustum şuanki hemileligimdede 3 ay kustum ve ikiside erkek
ebrum1 Mirdemir Ahh canımm çok saol cevabın için bende çok kötüyüm yatak döşek yatıyorum her tarafım ağrıyor parol içtim c vitamini alıyorum yarım çay kaşığı toz zencefilde attım limonlu suya internette kullanabilirsiniz yaZıyordu ne zormuş hamileyken hasta olmak Allah herkesin yardımcısı olsun
Dilara71 Aynen bende grıpım 2 gundur gecıyorum benımkıde erkek ama ben 4 bucuk aya kadar hergun kustumm