Sena646 çok şok iyi bir şey hatta benim kızım ilk doğduğunda çok ama çok güze bir kafa şekli bardı 😍 ama bizde acemiydik sanki hiç düzleşmez sandık ve sırt üstü yatmayı sevdiğinden hep öyle yatırıdk sonra 3 aydan sonra düzleşmeye başladı hemen yan yatırmaya başladık malesef ilk doğduğu hali giib değil 😔 ama yine de düz değil çıkıntılı 😊 sonra aynı zmanlarda doşum yapan arkadşalrımda var hepsi öellikle sırt üsüt yatırmaılar ki kafası düzlw şsin çıkıntılı yuvarlak kalsın büyüüdkçe çok tarlı okuyır düz kafa sağlık açısından da dr ler istemiyolar zaten 😊 yani çıkıntılı ise kafa şekli ne güzel korumaya bakın ilk 6 ay çok çok öenmli ama 1,5 yaşa kadar değişebiliyor