Handan_enes Kızlar 38 hafta +2 günlüğüz. Göbişte bayağı bir çatlama ve korkunç bir kaşıntım var. Bu olayla karşılaşan var mıydı ? Varsa nasıl başa çıktınız? Doktorum baş edilemez bir hal alırsa haftaya yatış verilip alınabilir dedi bebeğim için 😒 HELP !