Sleepless_Mother Güzel anneler size bişi sormak istiyorum ben şuan 28+2 deyim 28 haftada iğne olucaksin demişti Dr ama bayram tatili girdi araya malum ayın 22 randevu alabildim hani sorun oluyor mu ne zamana kadar yapılıyor bu iğne ?