Qnl benim 15. haftaya kadar mide bulantılarım vardı işkence gibiydi.kusturmuyodu ama süründürüyodu resmen.yemeklere karşı değil ama tüm deterjanlara karşı mide bulantım oluyodu 15. haftamda birden kesildi çok şükür.sonrda zaman nasıl geçti anlamadım.inşallah sizfe güzel bir hamilelik süreci geçirirsiniz