Yagmramzn kumpirin içine ekledim.şu küçük sosisler varya ondan 3 tane falan.tostun icinde sucukta yedim.onu yeme bunu yeme ne yicez.organik ne var ki sanki.domatesler kafam kadar,taze fasülye yarım metre,geçen pazarda salatalik gördüm baldırım kadar.ne yesek zarar.zaten bunca anomali,hastalık hep sağlıksız hormonlu şeylerden.insan sağlığıyla oynamaya bayılıyorlar.şarbon korkusu yüzünden et yiyemez olduk.bende dikkatli davranarak herşeyi bol yikayip bol pişirerek yiyorum kendimide strese sokmuyorum.millet sigara,alkol kullaniyo.bizimki cok masum ye bence😊