Betul03masal Merhaba 25 haftalık hamileyim stresli ve yorucu günün ardından bir baygınlık geçirdim ve bebek aşağıya kaydı sorun olur mu sizce ilk gebelik oldugundan korkuyorum
Mihrisah20200 Betul03masal benimde şuan öyle 30haftaligiz dün asgya geldiğini söyledi korkuyorum çok ama dinlen dedi doktor progestan ve mineral kullanıyorum sana bişey vermedi mi doktorun