Benimde olmuştu ama yeni yeni öğrendiğim zamanlar keseyim görmüştü doktor ama bebişin kalp atışını dinleyememiştik o süreçte de taşınıyordum mutfağımı toparlıyordum sonra hissettim sıcak sıcak bi şeyler geldi adet olmuş gibi lavaboya gittim hemen peçeteye geldi hani adet biter son günü kahverengi olur öyle direk uzandım akşamına da eşim kadın doğum acile götürdü aktif kanama yok dediler . Aynısını birde bi kaç hafta sonra yaşadım ama çok çok kötü idrar yolu enfeksiyonu vardı karın ağrısından genital bölgede ki ağrıdan ağlıyordum kıvranıyordum Allahım yaşatmasın kimseye çok çok kötüydü antibiyotik kullanmıştım sonra bir süre boyunca kahverengi lekenme oldu ama Allah’a şükür bi şey olmadı sizinki de yerleşme lekelenmesidir daha çok yeni olması normal