Esramumcu Doğumu erken olanlar belirti oluyor mu 33+4 um Bi sorunum yok ama erken gelir diye korkuyorum
Sirkelimon Esramumcu benim de 33+4 bugün kasık ağrısı oldu 37-38 arası doğurmak istiyorum erken gelsin biraz 😂
EdaNurOzcan Esramumcu ben şuan hastanedeyim ntsd sancı çıkıyor acilmamda var 2 cm ama aşırı ağrım yok hafif kasik ağrısı hafif bel ağrısı var onuda 31 haftaliktin beri çekiyorum yardımcımız olsun inşallah .
Deletedmom547899 Bende 31.haftadayim eşim görevde hala gelmedi o gelmeden erken olursa diye çok endişe ediyorum.Üstelik evim başka şehirde kaynanamın yanındayım son haftalara yakın nasıl evime yolculuk yapacağım kafam bir dünya 😂
_akalin3 Esramumcu tabi olur canım ben 26 haftalık dogurdum 1 kg ona ragmen 3 hafta belirti yaşadım pat dıye cıkar mı kasılma su gelmesı cok toplanması agrı leke bunalr belirti
superstar_00 Esramumcu 34 haftada aşırı kasılmam vardi buna bağlı olarak 2 dk bir gelen düzenli sancı ama kasılma çok fazlaydi nst de doğum sancisi cikti protestan başlattı doktor kullaniyorum.
Benherseydenoncebiranneyim Esramumcu 35. Haftama girdim. 33le birlikte benim de korkum başladı. Demekki hepimizde aynı şey oluyor 😄 bi de uygulamada “bebiş doğdu” diye yeni bi buton açıldı insanı tribe sokuyor. Bazen büyük tuvaletim geliyor o mu yoksa sancı mı diye düşünüyorum 😂