Ssmerve10 Bet7408 ilk doğum mu canım benim ilk doğumum sezeryan şimdi hamileyim oda sezeryan ama bu sefer çok korkuyorum ilkte ne olduğunu bile anlamamıştım sakinleştirici iğne yapiyorlarmi
Bet7408 Ssmerve10 ben yaptırdım mutlaka bebek çıktıktan sonra yaptır canım çok rahat oluyor Leyla gibiydim dünyanın en güzel bebeği diye bağıra bağıra çıkmışım ameliyathaneden ❤️
Bet7408 Ssmerve10 ama bebek çıkmadan yapmayacaklarını söylediler bana sen ameliyat ortamından mı korkuyorsun