Kızlar 36 haftada nst ye bağlar mi ve sancı yoksa bile açılmama bakar mi ilk defa nst ye giricem en son 33 haftalikken gittim sadece kontroldu merk esiyorum ikisine de bakar mi sancı yoksa açılma yoksa bekler mi braz daha beebgin başı aşağıda bu arada 33 haftadan beri ve de nst nasıl bişey kızlar ne yapıyorsunuz orda bebek harket ettikçe düğmeye mi basiyosunuz