_fatima_1234 kan alıyorlar sadece onun sonucunu diyorlar acılı birşey değil çoğunda riskli çıkıyor benimkinde çıkmıştı başka doktora yönlendirdiler test için yok çocuk hasta olurmuş yok öyle çocuğa bakilirmiymis karnından sıvı alırsak düşük olur zaten bilmem ne bir sürü şey demişti diğer doktor ne olursa olsun Allah’tan dedim çok şükür çocuğumda birşey yok otizm e dair