Yaseemiinnn Merhaba 9 haftalık hamileyim biranda göğüslerimin acıması geçti çok korkuyorum ilk gebeliğim de kalp atışı durmuştu 10. Haftalarda yardımcı olabilrmisinz yaşayan varmı
_akalin3 Yaseemiinnn bende o haftalarda bıttı 2-3 hafta cok yaşadım dokunamaıyordum bile birden gectı sonra
Mrvtyzcglu Yaseemiinnn benimde kasık ağrım ve miğde bulantım bi anda gitti şuan 9+3 hamileyim günlerdir bende çok korkuyorum hergün ağlıyorum neredeyse inşallah bebeklerimiz sağlıklıdır Allah yardımcımız olsun . Pazartesi benimde kontrolüm inşallah hayırlı haberler alırız
Yildiz028 Yaseemiinnn 9+1 hic bi belirtim yok ve aralikla kanamam var 6 gundur progestan kullaniyorum. Acile gittim doktor bebek var demisti dort gun once dun aksam gittim bebek yok dedi. İlaci kullanmaya devam et dedi. Pazartesi doktora gidicem.
Yildiz028 Yaseemiinnn en azindan acile gidip kalp atisini duyun iciniz rahat etsin. Kanama ve sanci olmadigi surece acillerde muayne etmiyor. 😞
Nissaam Benimde ara ara geciyo sancıları regli zamani ozellikle daha cok oluyo sonra geciyo ama iciniz rahat etmiyosa bi doktora gorunun
Nissaam Yaseemiinnn korkmayin bisi olmaz allahin izniyle daha once ole bisi yaşadığınız icin evham yapmaniz normal anne yüreği ama icinizi ferah tutun benim basimada geldi kac kez aniden gecti sonra yine oldu 😌
Yaseemiinnn _akalin3 şuan bebeğiniz sağlıklı ama değilmi inanın çok korkuyorum içim hiç rahat değil inş bişi yoktur dua edin nolur
Yaseemiinnn Mrvtyzcglu korkmamakta çalışalım desem de bende aynı durumdayım öyle korkuyorum ki ilkinde yaşadığım durum da malum. Umarım kötü bişi yoktur dua edelim birbirimize pazartesiyi iple çekiyorum :(
Yaseemiinnn Nissaam birden kesildi ödüm koptu diğerinde de kesilmişti göğüs ağrım :( umarım bişi. Yoktur
Yaseemiinnn Yildiz028 yarın acaba devlete gitsem acilde bakarlar mı dersiniz kafayı yiyeceğim özel hastaneye gidiyorum normal de doktorum izinli pazartesi randevum
Yildiz028 Yaseemiinnn sancim var derseniz bakarlar heralde ben gittim sancim ve kanama olmadigi surece muayne edemem dedi.
isimsizzz Yaseemiinnn Napicaz bu kaygılarla bilmiyorum , benim de hamilelikte artan beyaz akıntım kesildi iki gündür endişe ediyorum ,benim de kontrolüm pazartesi, ciddi paranoyak olduk , şu bebişlerimize sağlıkla bi kavussak 😔❤️