Gamzeeee16 Gulusuguzell Ay maşallah dikişlerin çok zorluyor mu canım dikişin var mı ? En korktuğum dikiş mevzusu gerisinden korkmuyorum hissediyor musun dikiş atılırken
Gulusuguzell Arztmn canim 38+5 de dogurdum ama suyum geldi sancim olmadi suni verdiler normaldi benim ki zor geçti gece 3 tek dogurdum
Umut60 Gulusuguzell hayırlı olsun devlette mi doğurdun eşinle aran nasıl sen ablama benziyor kaderin seni özellikle Takip ediyorum
Esra87 Öncelikle rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🤲 Tek merak ettiğin doğurduktan sonra rahat nefes alıyormusunuz 35+2deyim çok zorlanıyorum nefes almakta boğuluyorum resmen 😭😭nolur cvpp🙏
Gulusuguzell Gamzeeee16 vallahi canim benim dikisim cok 20 gune zor toplanirim dikilirken uyustryorlar ama keserken hisediyosun
Umut60 Gulusuguzell batikonlu su yap Bi kova büyük küçük aptesten sonra onla durula çabuk düşer dikişi yoksa perine bölgesi nemli ya geç iyi olur
Gulusuguzell Umut60 eşimle bosaniyom cunku bana sahip cikmdi canin yanimda sadece annem vardi çok zorlukla doğurdum olumden dondum devlete yaptim evet doğumu 😔