aframoms13 Hamisler ve anneler bizim canımız çok özür dileyerek söylüyorum pizza istiyor fakat disardakiler çok çok zararlı olduğu için tüketmek istemiyorum. Evde kendim yapsam malzemelerini iyice pişirsem bebişe bı zararı olur mu?
ikimelekannesii22 aframoms13 ben dısardanda yiyorum evde kendimde yapıyorum evde yap nolucakki fırında hepsi pişiyor sadece sucuk sosis felan koymuyorum doktorum yeme demişti
Deletedmom52620 aframoms13 bende marketten alıp yapıyorum üstündeki salam sucuğu çıkarıp onun yerine başka şeyler ekleyip tatlandırıyorum
hunilimom aframoms13 hep dışardan yiyorum 😂 sonuçta fırında pişiyor evde de yapsan aynısı oluyor evde sucuk felsn koymazsin
Deletedmom727272 aframoms13 hiiiiç bişeycik olmaz afiyetle tüket, dışarıdan söyleyeceksen yeşillik ve şarküteri ürünü koydurtma yeter😊