Mervekara5 ben normalde şiddetli regl ağrısı yaşardım. Gecikmemden itibaren 10 gün kadar şiddetli aşrı şeklinde değil ama sürekli regl olacakmış hissi bende de vardı. Sızı gibi, kasılma gibi. Şuan 7+1 oldum artık yaşamıyorum. Dediğim gibi 10 gün kadar sürdü ve normal olduğunu söyledi doktorumda.