Kızlar merhaba gebelikten önce korona geçirdim ve sonrasında hipertansiyon çıktı vasoksen ilaca başladım 5 ay kadar kullandım sonra gebe olduğunu öğrenince bıraktık ve 12. Haftadan sonra farklı ilaca basliycaz dediler 12 . Hafta geldi çattı aranızda ilaç kullanan varsa deneyimlerini paylasabilirmi