2Prensin_annesiii bugün hastaneye gittim doktorum plasenta nin yaşlanmaya başladığını söyledi suyum iyi ama azalma olduğunu söyledi kan tahlili ve idrar istedi kanımın düşük olduğunu söyledi 9 dedi “Ferinject” takviyesi yapıldı serumla salı günü tekrar gel dedi aceba ozamn yatış mı? Yapar doğumum için bebek kanala inmemiş 38 hafta oluyorum pazartesi fikriniz nedir yaşayan doğum yapan varmi? Bunu sormuştum aslında daha önceden merak ettiğim yaşadığım şeyleri yazarım Bi iki tek yazar yada kimse yazmaz hani benim uygulamada mi sorun var diyorum yada etiketlemeyi mi yanlış yapıyorum düşünüyorum