Baliminannesii ben ilk dogumumda 36 haftalikken hazırladım şuan 32 haftaligiz yine 36 da hazırlamayi düşünüyorum fazla bişey koymamıştım ilkinde yine fazla bise koymicam iki hastane cıkisı iki zibin iki takim ve bezi ıslak mendili ağız mendili oldugu zaman yeter