Merhaba 13. haftamı tam doldurdum diye sevinirken 2 gğn önce gece yarısı kanamam başladı. Hemen hastaneye koştuk. Bebek düşmedi çok şükür, kalp atışını duyduk, hareket ediyor, sağlıklı ama gece hastanede yatırdılar düşük riski var diye. Hiç ağrı sancım olmadı ama İnanılmaz çok kanadı, çok çok korktuk. İki gündür evdeyiz hala ara ara kan geliyor ama çok azaldı. Ctesi tekrar doktora gideceğiz. Merak ettim böyle birşey yaşayan oldu mu aranızda? Allah kimseye böyle bir korku yaşatmasın 🙏