Kızlar sezeryan doğum olucak benim 36+4 deyim gün almaya gidicem acaba doktor alttan bakmak ister mi Yinede açılma falan var mı diye kuaföre gidicem gün alayım da öyle gideyim dedim eğer bakıyorsa mecbur gün almadan gitmek zorundayım bu konuda fikri olan var mı acil yardım 🛟