75_kartanesi Kızlar 5.gunum kanamam yoğun olmasada devam edıyor kasıkta batma ara arada agrıyor normal mı sızlerde de oldu mu bu durum ,
Yildiz028 75_kartanesi benimde kanamam yogun degil arada hafif sanci oluyo. benimki 9+1 var olan bebek dun acile gittigimde yoktu. Progestan kullaniyorum. Pazartesiye kadar bekle dedi doktor dusuk olursa gelirsin dedi
S1907 75_kartanesi canım kimyasal gebelik normal bi gebelik olmdğı için adet sancısıdır o parol vs kullanabilirsn,zaten doktor belli bi gün sonra tekrr beta baktr demiştr düşüp düşmediğini görmek için
75_kartanesi Yildiz028 betana bakıldı mı canım dusus var mı ,bebegı gormus muydunuz nasıl yok oldu kı ınsallah bı yanlıslık vardır hersey yolundadır
Yildiz028 75_kartanesi beta ma bakmadilar. Kan idrar verdim temiz cikti. 4 gun oncesine kadar bebk vardi dun aksam gormedi doktor anlamadim agrim sancim filan yok sadece araliklarla kanama var pazartesiye kadar bekle dedi acile gidiyorum muayne ediyor boyle deyip gonderiyolar
Yildiz028 75_kartanesi hic bilmiyorum acikcasi. Teyzem ebe hemsire simdi hastanede doktor yok ilacini kullan bekle pazartesiye kadar aonra buraya gel dedi. Perinatoloji bolumune gidicem. İnanin bayramdan bisey anlamadim. Cuma gununden beri cikmazdim her doktor farkli seyler soyluyo bende boyle arafta kaldim evde yatarak bekliyorum.
75_kartanesi Yildiz028 çok iyi anlıyorum sanı canım beklemek çok yıpratıcı ama ınsallah hersey güzel olur güzel haberler alırsın
75_kartanesi S1907 evet canım doktor 1 hafta sonra kontrole gel dedı. sence betam sıfırlanmış mıdır 8,5 la ogrenmıstım 2 gün sonra 13 olmustu lekelenme ıle hastaneye gıttıgımde ıse 6 ya düşmüştu 5 gün önce falan
S1907 75_kartanesi yüksek ihtimalle düşmüştür,adet bitttikten sonra tekrar kan vermeni tavsiye ederim,