Kızlar dünden beri sırtımda göğüslerimin altinda şiddetli ağrı hissediyordum eşim sabaha karşı acile götürdü üşüttüm sandim ama maalesef safra kesemde camurlasma olmus iki ilaç yazildi acidan sormak aklima bile gelmedi ilacla mi geciyor yoksa ameliyatlik bir durummu diye ilaclarin biri ağrı kesici etkisi gecti sanırım yine acidan zor nefes aliyorum resmen batıyor başınıza geldi mi lütfen ne yapmam lazım