Hanımlar merhaba ben 39 haftalık hamileyim doktor muayene etti açılma yok ve bebek kanala girmemiş ama kafası aşağıda doktorda sezeryana gün verelim diyo bende sezeryan istemiyorum pazartesi çağırdı tekrardan açılma ve kanala girme sanciylami oluyo ben normal istiyorum ama