2bebe1gebe Denizimannesii iç çamaşırımda dikişin dediği yerde bi sıvı fark ettim hafif dikişe yapışır gibi olmuş çamaşırım baktığjmda bişey yoktu ama korkup acile gittim hafif açılma yaptığını söylemişti kanımda falan enfeksiyon çıkmıltı hep antibiyotk+batikonla pansuman yaparak 1 haftada düzeldi sabah akşam pansuman yapıyordum
Deren12 Şeffaf sızıntı vardı doktoruma attım batikonla gazlı bez günde iki defa yap dedi sızlama hissi var ancak bakalım inşallah geçer dikiş ipi çıktı birde görünüyor az açıklık var ondan korkuyorum 😧