hulyadmrll 14+6 haftalık hamileyim kasığımda,karnımda ara ara sancı hissediyorum bugünden beri doktora da gidemiyorum muayene için randevu bulamadım normal midir acaba bu haftalarda ?
Deletedmom83940 hulyadmrll normal canım bebek büyüyor rahim de büyüyor 14. haftayla 15. haftama kadar benimde vardı iki gündür yok sadece
A_r_m_i07 hulyadmrll bendede oldu 13.haftadan sonra genelde lavaboya gidince oluyor sonrasında geçiyor 2 gün sürdü sizdede mı aynı
esmaozdemir76 hulyadmrll normal canim rahim büyüyor bebek büyüyor onun için normal benim halen arada oluyor
A_r_m_i07 Deletedmom83940🥰 maşaallah .bende yarın gidicem merak ediyorum tahminde bulunur inşaallah sağlıginin yerinde olduğunu duyayım da doktordan
hulyadmrll A_r_m_i07 benim de bugün başladı yemek yedikten sonra masadan kalktım birden sancı girdi ara ara da yokluyor
Deletedmom83940 A_r_m_i07 geçen midem bulanıyor diye acile gittim kalp atışını dinletti büyümüş kıpır kıpır 🥲
A_r_m_i07 Deletedmom83940 bende yarın gidicem .🤗 2 hafta önce gittiğimde kalbini dinledim çok güzeldi 🥰 suyu sınıra gelmemiş ama yinede az dedi 😔 yarın gidince İnşaallah suyunun artmis olduğunu duyarım .bizde 14 haftalık oluyoruz Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın
hulyadmrll Deletedmom83940 biz de 13. Haftada ikili tarama için gittiğimizde net olarak gördüm büyümüş kıpır kıpır kendini yukarıya doğru atıyordu çok güzeldiiii ama cinsiyet belli değil henüz 😂😊
esmaozdemir76 hulyadmrll aynen yeterli iyi olsunlar anneleri sabreder onlar için🥰 tatlı acılar bunlar🥰
Deletedmom83940 hulyadmrll 16 haftalık olcaz haftaya zaman çabuk geçiyor daha dün 5 haftalık falan diyordum 🥲