Benimennembirmelek Kızlar devlet hastanesindr normal doğum yapıp kötü muameleye maruz kalan oldumu anlatabilir misiniz
hunilimom Benimennembirmelek ben gayet memnun kalmıştım hiç bir sıkıntı çıkartmadilar hasta bakıcı dan tut hemşireye kadar
Deryak52 Benimennembirmelek sezeryan olcam kötü davranıyorlar halen doğuma almadı dalga geçer ğibi yatış yapıldı geri yolladı bebek makat açılma yok biliyorlar anlamadım gitti
haklisinesracim Benimennembirmelek Ben de devlet hastanesi’nde doğurdum bir sorun yaşamadım personelle
Tiredshe Ben ilk doğumumu Eskişehir şehir Hastanesinde yaptım normaldi ve çok güzel bir doğum oldu ikinci olacak bir hafta içinde yine aynı hastanede doktorumdan memnunum yine inşallah güzel bir doğum olur.
Zeynppppp Bende ikinciyi devlette düşünüyorum bakalım nasıl olcak ilk muanemi olcam 6 aya girdim özeller pahalı
Serap26_ Nurr26 Bende Eskişehir Yunus Emre Devlet hastanesine gidiyorum Mehmet Kaya ya siz Yunus Emrede Doğum yaptınız mi daha önce odaları filan nasıl ebeler iyi mi
Nurr26 Tiredshe ben de çok memnunum doktordan gebelik okuluna da buraya gelmiştim ebelerle tanışma doğumhaneyi görme fırsatım oldu ben memnun kaldım :)