Pinkpurple hayırlı olsun🎈🎈 kendinizi iyi hissetiğiniz sürece gitmenize gerek yok ikiliyi de orada yaptırıp doktorunuza gönderebilirsiniz. Ama içim rahat etmez derseniz de sorularınızı sormak için bir ara randevu alın hem gitmeden belki bir daha bebişi görürsünüz