Mhtpsrkn 12 hafta cok erken ben 19-20 kadar yüz üstü bile uyudum göbeğim hiç yoktu çünkü suan 34. Hf hiç sağ sol diye kasmıyorum sırt üstü de uyuyorum yeni yeni yastığım kayınca daralma hissediyorum ama yastığım yüksekse yine sıkıntı olmuyor doktorda yatabildin gibi yat diyor her gittiğimde soruyorum. Sola yatmak bnce sıkıntılı gebeliklerde önemli olabilir kan akışı ya da bebek beslenme sorunu yaşadığı anlarda ama cok şükür hiç bir sorun olmadı yatış pozisyonuyla( bu arada perinatologa gittiğim de sordum hatta sorduğum zman güldü artk ne kdr cok soran oluorsa nasıl yatabiliyorsan yatmaya devam dedi)