Ecceee zeynepikra_61 ben de ilk gebelik olunca sizin haftalarınızda çok korkuyordum bebek karnımda toplanıp sertleşiyordu, buralarda da erken doğum riski ilaç kullanıp yatmalısın falan gibi şeyler okuyup iyice moralim bozuluyordu ama hiç ilgisi yokmuş..öyle diyenlerin muhtemelen başka sıkıntıları veya riskleri de olduğu için normal denmemiştir..benim doktorum bu toplanma ve sertleşmeleri tamamen normal doğal süreç olarak değerlendirdi ve giderek sıklığı ve şiddeti artacak dedi..şimdi 35.haftaya giriyorum gerçekten dediği gibi bazı günler acayip sert oluyo karnım taş gibi..hiç korkmayın yani bu yaşadığınız her gebede olabilen yalancı sancılar
zeynepikra_61 Ecceee kendimi öyle oyalamak istiyorum umarım öyledir 🙏🏻 çünkü her zaman olmuyor toplanıyor ve sadece ağırlık hissi oluyor sanki ayaklarıyla bir yere dayanıyor da ittiyor kendini gibi oluyor 🙄 içimi ferah tutmaya çalışıyorum 🙏🏻
Cisemshn Ecceee bu siddetlenme ve oluşma şıklığı nedeniyle servikal açıklık yada kısalık yaşamadınz mı peki
Ecceee zeynepikra_61 yoo oyalayacak bi durum yok inanın, 19.haftamdan beridir aynen tarif ettiğiniz şekilde yaşıyorum..özellikle tuvaletim geldiğinde veya çok ayakta kaldıysam iyice sertleşiyor.. haftalar ilerledikçe giderek de şiddeti ve sıklığı arttı..rahim büyüdüğü için kan akımını arttırmak adına ve rahmi doğuma hazırlamak için oluyormuş..bunu yaşamayan gebe nadirdir bence, illa altından bi şey çıkacak diye düşünmeyin doğal bi durum..
Ecceee Cisemshn hayır yaşamadım, hep normal ölçüldü, şu anda mesela bi kaç haftadır iyice sertleşti karnım, taş gibi oluyo, bugün kontrolüm vardı doktorum yine ölçtü rahim ağzını ve her şey yolunda artık sık sık böyle olacak rahim büyüyor ona bağlı dedi