beyzamci canım bende hep regl olacam sanmıştım ve test yapmadım adetim gecikmesine rağmen 5 gün geçti adetim ondan sonra öylesine yaptığım testte hamile olduğumu öğrendim. Hala inanamadım regl olacam sanıyorum. Belirtiler tıpa tıp aynı oluyor. Hayırlı olsun aramıza hos geldin 😍