Merhaba, seker yuklemesi sonucu şekeri yüksek cikan arkadaslae neler yaptiniz? Cumartesi diyetisyene gidicem artik ama arefe günü sonucumu ogrendim seker ve hamur isi tamamen birakiyosun ve direk diyetsyene gidiyosun dedi doktor.tatilde dışarlarda ne yiyeceğimi şaşırdım korkudan mumkun oldugunca et sebze yemeye calistim ama her zaman her sey bulunmuyor yeri geldi tost yedim icim cok huzursuz bunlari yasayanlar yardimci olabilirmi. Bu arada sekerim 180 cikti. Sınır 140miş