minik_koala_ve_annesi ay çok ilginç yani çok şaşırdım şu an. Beni sağlık ocağındaki doktor çok korkutmuştu riskin var alırlar bebeğini diye ben de devlet hastanesine gittim ama çok uğraştırdılar en son uğraşamayıp ona gittim. Açıkçası eşimin sülalesindeki tüm kadınlar ona gitmiş diye çekinmiştim benim de her yerimi görecek falan diye ama gittim devlet hastanesindeki rezilliklerden sonra. Odasına girer girmez ağlayıp bağırdım sürekli ama gayet güzel sakinleştirdi ve ilgilendi. Şimdi de her kontrolde karnımı sever, kızıma minik kuş der, farklı sıkıntılarım da oldu ama kendi sıkıntısı gibi ilgilendi. Sanki iki farklı insandan bahsediyoruz.