Kizlar merhaba 36 haftaligimm 2 gündür kendimi çok yorgun hissediyorum sürekli yatasim geliyor bebeğimi kasığımda hissediyorum ara ara hareketlenince de alt bölgemde Ağrı giriyor sırtıma da aynı şekilde neden olur doğum mu yaklaşıyor bayadır kontrollere de gidemiyorum devletimiz sağolsun