Arzussshh Kızlar selam dün bütün gece ishaldim çok kötüydü 39 haftalık oldum acile gitmedim internette doğuma günler kala böyle olur falan yazıyor bilgisi olan var mı acaba
Buglem123 Arzussshh bende oldum 2 gün ishal sonraki gün sabahta nişan geldi bugün 39 haftalık olduk sancıları bekliyorum artık 😍
nmtock41 Arzussshh ben de doğumdan önceki hafta ishal olmuştum 🫣 ilaçlardan falan sanıyordum ama gerçekten doğum yaklaştığı içinmiş neden olunur bilmiyorum da
Arzussshh Buglem123 ayyy ne güzel hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah benim birde oğlum var açılmam ve sancım olmamıştı onda 42 haftayı beklemiştik inşallah Buda öyle olmaz 😅