stella15 Kızlar ilk gebeliğim tecrübesizim 13. Haftamızdayız az önce karnımda 4-5 kere ara arda pıt pıt diye bişeyler oldu bu bebek mi sizce, çok heyecanlandım lütfen cevap verin 🥺❤️
Vera09 stella15 büyük ihtimal bebek değildir canm bağırsak hareketi olabilir çok erken. Kimisi hissediyor ama ben de 15te hissettiğimi sanmıştım sonra gerçek bebek hareketi olunca anladm ki o değilmiş.
dilann22 stella15 Ben 13+6 dayım hiç hissetmedim ama karnıma baktığımda bayadır onun kalp atışını görebiliyorum
Nsnese Canım ilk gebelikte 13. Haftada bebeği hissetmek imkansız gibi birsey. Gaz veya bağırsak hareketidir muhtemelen
rizelipek stella15 ilk gebelikte 13 haftalık hiç sanmıyorummmm bağırsak hareketi olabilir o ben 9 haftalığım benim bile karnım atıyor sanki bazen ama bebek değil o 🤭 ben ilk gebeliğğmde 20. Haftalarda hissetmiştimm
Meliyyke stella15 stella15 ay sinir oluyorum gazdır o diyenlere. Bebeğini hissetmişsindir bence. Ben de çok erken hissettim 🙏🏻
durumom2022 Zayıfsanız hissetmiş olabilirsiniz bence gazdan bağırsak hareketinden gayet net ayırt ediliyor çünkü bende ilk 15 de tek seferlik bi pıt diye dokunmayla hissettim dünyanın en güzel hissi 😊
sym25_ stella15 Pıt pıt şeklinde hissettiğimiz aslında bizim kalp atışlarımızım yankılanması imiş yoksa daha çok Miniş olduğu için tekmelerini hissetmek çok çok zor 😋 ben de 18-19. Haftalarda karnımda pıt pıt sesler duyup bebek sanıyordum ama değilmiş heyecanlanan kalbimin sesiymis😋 çünkü şu an 23. Haftadayım hep sağ tarafta ve göbek hizasında hissediyorum artık
izobellaaa-_- stella15 bende öyle sanıyordum bağırsak hareketiymiş doktora sordum 19 haftaya kadar hissedemezsin bağırsaktır dedi