Pelinoerlik Kızlar bebeğim 38+5te şuan.36 haftalıkken çatı kontrolü olmuştu. Nstde herhangi bir sancı çıkmadı. 39+3 te yani bu perşembe tekrar çatı kontrolü yapcam doğum kanalına girmiş mi bakcam dedi. Gerekli mi acaba bu?
Eceguclu35 Busraela canım sende onur beye gidiyodun dimi çatı muayeneni kaçıncı hafta da yaptı ilk 😐 benimde 9 ekimde randevum var o geldiğinde doğum hakkında konuşalım dedi 34.hafta falan oluyo o zaman korkuyorum çok yapar mı diye
Eceguclu35 Busraela iyi bari canım geç yapmış nasıl eli hafif mi bari ya canın çok acıdı mı tabi kişiden kişiye değişirde merak ediyorum bende
Pelinoerlik Eceguclu35 kesinlikle kasmazsan acımaz. Ben çok çekindim ve kastım kendimi. Bir sürede kanlı akıntım oldu. Sonra geçti.
HamisMervis Pelinoerlik ElifKarata Benim doktorum da bebeğin baş pozisyonu iyi mi çatı muayenesinde anlayabiliriz demişti
ElifKarata Pelinoerlik bende sormuştum kanala girmiş mi diye Yok girmemiş diyince anladığını düşünmüştüm canm
ElifKarata HamisMervis demkki bazıları açılmaya göre anlıyor bazılarıda ultrasondan tahmın de bulunuyor canm
Pelinoerlik ElifKarata şimdi bir kitapçık okuyordum gördüm. Maşallah benimkide hareketli. Denedim tepki vermedi. Merak ettim. 🤔
ElifKarata Pelinoerlik 🤗🤗evet cok hareketli telefonun ışığını tuttuğum zaman hareket etmeyi kesiyor bu Sefer denedim smdi