Ben covid oldum 2 aylık filanken, sadece parol ya da minoset verebilirler, bende ek olarak boğaz pastili kullandım. Sürekli meyve yedim özellikle c ağırlıklı, sağlıklı beslenmeye çalışmıştım sanirim. Doktor daha iyi bilir ama vücudunu güçlü tutacak şeyler yemelisin canin istemese de